Studio Battaglia
Some secrets from Anna and Massimo’s past resurface as they work together on the case of a woman who wants to have frozen embryos implanted against her ex-husband's wishes. Carla discovers she has been living a lie for years, and the three Battaglia sisters learn that Giorgio never intended to abandon them.