Regista Takashi Watanabe, Masato Matsune
At Letran Magic Academy, two unlikely friends share one dream: to become magicians. Kurumi and Yuzu must get into a special training class first, but they fail the entrance exam! Then their luck takes a turn when mysterious teacher Minami Suzuki arrives.