Regista Norihiko Nagahama
Ike is a powerful magician and a leader in the Demon Lord’s Army. He single-handedly conquers entire fortresses and armies. But no one knows his darkest secret—he is a human in hiding! Can he keep his secret safe and bring peace to demons and humans?