Winter House
When the temperature drops, the drama heats up! This all-new series follows some of Bravo's beloved "Summer House" and "Southern Charm" cast members and their friends during a two-week vacation at a ski house in Vermont.
Winter Should Be Fun!
The trip starts off with a bang as the housemates battle it out for bedrooms, leaving Kyle and Amanda in the dust; Paige starts falling for a chiseled model, while Ciara begins catching feelings for a certain housemate's Southern charm.
Cold Weather, Hot Secrets
Love triangles start to form as Jason sets his eyes on Gabby, who is laser-focused on Luke; Kyle's entrepreneurial spirit makes it challenging for him to shut off work, much to Amanda's annoyance.
A heartbroken Lindsay tries to take her mind off Austen, while Gabby tries to make it known that she's into Luke; Kyle gets his priorities in check when he can't find Amanda, afraid she's left the house for good.
Things heat up when Andrea takes Paige out for their first date, but their housemates question Andrea's intentions; sparks fly between Jason and Lindsay during the house's Low Country Boil.
The housemates gear up to hit the slopes with Kyle's parents, but Amanda is nervous that she isn't a good enough skier to become a Cooke; the Nordic Games pit the housemates against each other for an epic winter showdown.
Before vacation is over, the housemates shred the gnar in their most insane outfits yet; the flame between Jason and Lindsay ignites in surprising ways; all the new couples must decide if this is a vacation fling or the real thing.