The Family
Daisuke doesn't hide his disgust when his son Teppei is late to the family New Year's Eve dinner; Teppei approaches his father with a proposal.
Teppei returns from a successful business trip to Chicago; Daisuke uncovers an act of corruption, but family loyalty prevents him from weaponizing it.
At Mikumo's urging, Daisuke finally agrees to provide Teppei with the remaining funds; Washima says he will not be renewing his contract after all.