Weird Housemates
A ghost marriage usually happens without any intention of ghosts themselves. Mal-lo, a matchmaker for ghosts, introduces Sang-won to Bok-hee who asks a ghost marriage to him. However, after few days, Bok-hee visits Mal-lo with angry face.