The Longest Promise
Bound by destiny, a banished prince becomes a teacher to a strong-minded princess, until fate makes them enemies amidst dangerous struggles.
While attending a prestigious ceremony, Zhu Yan notices someone who appears to possess formidable power. Later, she steps up to help a dear friend.
After protecting Zhu Yan from a covert attack, Shi Ying erases her memory of the night. Soon after, heartbreaking news finds him.
Shi Ying's fury leads him astray, and Zhu Yan receives a powerful hit from him; later, a fateful connection between them begins to reveal itself.
Shi Ying decides to honor his mother's will and give up on revenge; while getting ready for a crucial opportunity, Bai Xueying makes an unexpected ally.
Witnessing Xueying's closeness with Shi Yu, Xuelu decides to sabotage her sister. In her search for a mentor, Zhu Yan takes on a risky challenge.