Berserk
The Dragonslayer
Into a tavern walks a man with a massive sword, where he encounters a caged elf being bullied by grown men. Thus begins the strange partnership between the elf, Puck, and the swordsman, Guts.
Guts and Puck are taken aback by Farnese's inability to see the elf. However, Farnese's refusal to accept anything beyond what she considers to be real in her world is about to be sorely tested.
Intent on finding Casca, Guts continues his journey toward the Tower of Conviction. Meanwhile, Farnese is already there, witnessing unspeakable horrors committed by those who serve the Holy See.
As Mozgus and his men continue their witchhunt for heretics, Farnese can't help but feel a twinge of doubt. Meanwhile, Guts unexpectedly encounters a familiar face, who brings ill tidings.