Dead Like Me
When smart, cynical 18-year-old George is killed by an errant toilet seat falling from space, she joins the ranks of an undead group of grim reapers. As she clumsily learns to adjust to her new role in the afterlife, George haphazardly hurtles towards her first dreaded assignment: to collect the soul of a little girl.
Deciding she doesn't care for the job, George attempts to shirk her responsibilities as a grim reaper and leaves the soul of her next client inside his dead body.
Curious George
Rube forbids George to visit her family's house again; George takes a job at the Happy Time temp agency; Reggie avoids talking about her feelings.
Trying to test the rules, George spares the life of the creator of an exercise device, with dire consequences.
George has to speak up when her new roommate, Daisy, invades her privacy; Joy finds Reggie's toilet seat tree and takes the girl to a psychologist.