Not Dead Yet
Not a Tiger Yet
As Nell tries to settle into her new job, she gets increasingly annoyed by her latest ghost; Edward works on a project that sparks Nell's journalistic curiosity.
Nell is asked to write an obituary for a popular influencer with whom she has history; Sam helps Dennis overcome an old fear.
Nell's friends rally to set her up on some dates, but Nell isn't sure she's ready to move on; Edward has better luck finding a match.
After Nell falls for the wrong guy and realizes her last relationship may be holding her back; Edward helps Cricket decide that what's missing from the bar is a bit of her past.
Lexi puts Sam in charge of the newspaper's food and wine festival, making Nell jealous of their friendship; Edward helps Cricket with her booth; Dennis lets off some marital steam.