The Finder
From the creator of the hit series Bones comes The Finder, a quirky, one-hour procedural centering on a remarkable man with an eccentric personality and a unique gift to help others recover what they've lost.
An Orphan Walks Into a Bar
Iraq veteran Walter Sherman helps a teenage boy locate his missing father, a military pilot who vanished while on a mission; Leo and Walter keep a watchful eye on a teen parolee.
Dr. Jack Hodgins ("Bones") asks Walter to help find evidence of extraterrestrial activity; Timo and Willa try to deal with their relationship.