The Glades
A&E's dramatic series The Glades follows Jim Longworth, an attractive, brilliant, yet hard to get along with homicide detective from Chicago. Longworth relocates to the sleepy, middle of nowhere town of Palm Glade, Florida, where the sunshine and golf are plentiful and crime is seemingly at a minimum.
Former Chicago police detective Jim Longworth takes on his first case in the sleepy Florida town of Palm Glade when a headless woman is found in a creek.
Jim investigates a string of murders; Carlos and Daniel take extreme measures to save lives when a hurricane hits Palm Glade.
Callie meets a head-trauma patient who claimed he witnessed a murder committed by a man who shares his face.