Arctic Friends: Shorts Collection 28
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 28 includes 4 amazing episodes: The golden Puffin, The fly, Energy drink, A peculiar client The golden Puffin: Wilfred Goat has a Puffin who lays golden eggs. Otto steals the miraculous bird, but he's not willing to lay his precious eggs for him. The fly: A fly gets inside the ABDS, annoying Swifty and PB. The two friends try to get rid of it, becoming obsessed. Energy drink: Swifty drinks an energy drink that makes him hyperactive and tireless so PB, unable to keep up, tries to tire him out. A peculiar client: Temporarily left alone at the ABDS, Swifty must handle a terrible client: the sinister vampire Goatsferatu...