Puffins: Shorts Collection 17
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 17 includes 4 amazing episodes: Rock&Pie, Down to the last blueberry, The portrait, Running from fansRock&Pie: Everything is quiet at the Clubhouse, but suddenly a creepy scream breaks the silence. To discover the origin of the mysterious cry, the Puffins will have to overcome fear. Down to the last blueberry: The Puffins picked some blueberries, but Didi wants to eat them all by herself! Will Pie, Tic and Tac be able to stop their glutton friend? The portrait: Leopold wants to draw a portrait, but he can't find the right subject. Who among the Puffins, Otto and Bertha will be the perfect model? Running from fans: Johnny Puff decides to spend a relaxing day all by himself, but his intrusive and tireless fans spot him. Will he find a way to avoid them?