Puffins: Shorts Collection 24
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 24 includes 4 amazing episodes: The color remote, Autopuffins, The night owl, The abominable snowpuff. The color remote: Otto is dissatisfied with his outfit and so he puts together a remote control color-changer! What better prank can there be than changing the color of the Puffins? But Otto has too much fun and the whole situation slips out of his control... Autopuffins: Otto surprises his puffins playing with Didi and Pie - having a glorious snowball fight in the Tundra instead of working. And so he builds an amazing device capable of automating the puffins. What would happen if Otto automated everyone, including our Puffins and himself? The night owl: It's a rainy day and the Puffins kick back in their special Clubhouse. Tac switches on the TV, and zaps compulsively through the channels, unable to stop... until the following morning! The sun is high in the sky and Didi, Pie, Tic and Johnny Puff are eager to go outside and play in the glorious weather, but not having slept a wink, Tac can't manage to stay awake... The abominable snowpuff: Johnny Puff tells the Puffins the story of his chance encounter with the monstrous Abominable Snow Puffin... Tic, the most impressionable of the group, is left traumatized by the tale. Does such a creature really exist?!