Puffins: Shorts Collection 5
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 5 includes 4 amazing episodes: The collector's shell, Pollution, Lord of the Earrings, The safe under the sea.The collector's shell: Everyone in Taigasville knows that shell collecting is prohibited. All but Otto... What if the evil walrus arrives on the dock determined to hunt for a giant shell? Pollution: It's a quiet day on the Tundra until Otto and his Puffins start drilling and polluting the environment with their toxic exhaust fumes. Will the Puffins be able to face Otto and teach him a good lesson? Lord of the earrings: The four Puffins are gathered to listen to Johnny Puff playing when Pie accidentally drops his earring off the cliff. But the sensitive Tic is ready to go on an adventure to recover his friend's precious jewel! The safe under the sea: Pie and Tic find a safe at the bottom of the sea and with the help of friends take it ashore. Otto spies on them and wants the safe at all costs. Will Otto be able to grab the much desired loot?