S3, A24: Jack komt voor een vreselijk dilemma te staan als Chase en hij de laatste ampul met het virus vinden. Ondertussen riskeert Tony de doodstraf omdat hij het leven van Michelle boven z'n plicht om de nationale veiligheid te waarborgen stelde.