S3, A21: Als Jack en Chase in actie komen om Saunders te pakken, moet Tony kiezen tussen z'n werk doen en z'n vrouw beschermen. Ondertussen houdt president Palmer zich bezig met het plan van senator Keeler om in het offensief te gaan.