S8, A20: Met nog maar vijf uur te gaan racet de klok door naar de climactische slotaflevering van de serie. Jack laat zich er door niets van weerhouden om de dood van zijn geliefde partner Renee Walker te wreken. Ondertussen probeert de regering de historische en cruciale vredesonderhandelingen gaande te houden als er pogingen worden gedaan om die te ondermijnen.