S4, A16: De CTU gelooft dat Marwan een stealthvliegtuig zal inzetten voor zijn plan en die angst wordt bevestigd als ze ontdekken dat Air Force One in hetzelfde gebied vliegt als een ongeoorloofd stealthvliegtuig.