S4, A8: Jack wendt zich tot de enige die hij kan vertrouwen, voormalig CTU-agent Tony Almeida, terwijl hij probeert uit te zoeken welke CTU-medewerker met de terroristen samenwerkt. Edgar vertelt Driscoll over Marianne.