S4, A9: Terwijl Behrooz pijnmedicatie gaat halen voor zijn moeder, nemen Jack en Tony Dina gevangen en beloven ze haar dat Behrooz vrij zal blijven als ze hen helpt het uitschakelingsapparaat te vinden.