A Mother's Mission
S1, A6: Sinds hun aanvaring met de immigratiedienst is de relatie tussen Fiona en Thony gespannen, vanwege de leugens van Thony. Intussen gebruikt Arman de relatie tussen Thony en Garrett om informatie te verstrekken aan de FBI.