The Cleaning Lady
Als een schoonmaakopdracht van een partybus slecht afloopt, en Garrett Thony in een riskante positie plaatst, moet ze kiezen tussen haar loyaliteit aan Arman en voorkomen dat Fiona wordt uitgezet.
Sinds hun aanvaring met de immigratiedienst is de relatie tussen Fiona en Thony gespannen, vanwege de leugens van Thony. Intussen gebruikt Arman de relatie tussen Thony en Garrett om informatie te verstrekken aan de FBI.