The Icebox
S1, A5: Als een schoonmaakopdracht van een partybus slecht afloopt, en Garrett Thony in een riskante positie plaatst, moet ze kiezen tussen haar loyaliteit aan Arman en voorkomen dat Fiona wordt uitgezet.