S1, A3: Thony krijgt een sinister ultimatum van Garrett dat de medische behandeling van haar zoon in gevaar kan brengen. Arman moet grote 'd onaties' gaan innen voor de bruiloft van Hayaks dochter, en gaat twijfelen aan zijn echte rol binnen de familie.