S5, A3: Will doet Alicia een verbluffend aanbod waardoor ze begint te twijfelen aan haar plannen om het kantoor te verlaten. De partners komen in actie wanneer Diane's kandidatuur voor het hooggerechtshof problemen veroorzaakt tussen haar en haar collega’s.