Young Sheldon A Secret Letter and a Lowly Disc of Processed Meat
S3, A21: In de laatste aflevering van het derde seizoen ontdekt Sheldon dat Mary een geheim over zijn toekomst voor hem verborgen heeft gehouden. Meemaw is woedend wanneer ze erachter komt dat Dale Georgie heeft ontslagen.