S4, A8: Dexter vraagt zich af of de wet van zijn vader wel de juiste weg is en hoopt het antwoord te vinden tijdens een reis met Trinity. Debra ontdekt dat haar obsessieve jacht op Trinity haar blind gemaakt heeft voor de waarheid.