Agents of S.H.I.E.L.D. Aanpassen of sterven
S7, A6: Na ontmaskerd te zijn en de Zyphyr beschadigd te hebben, moet het team snel Macks ouders redden, S.H.I.E.L.D. beschermen tegen een chronicombesmetting en het schip repareren. Daisy en Sousa hebben een nadeel tegen Nathaniel Malick.