Aantrekking
S1, A8: Nu de wapens van de IRA betaald moeten worden, probeert SAMCRO het geld bijeen te krijgen. De Mayans en de Nords nemen een drastische stap om hun verbond te verstevigen. Jax komt in een gevaarlijke situatie met Tara.