Albificatie
S2, A1: Terwijl de club verdeeld is na de dood van Donna, regelt Clay een nieuwe wapendeal met de IRA. Ondertussen vestigt een witte separatistische groep zich in Charming en bedreigt deze meer dan alleen de controle die SAMCRO over Charming heeft.