Back in the Saddle
S2, A1: De bemanning van de 126 komt in actie tegen een losgeslagen tank in het centrum van Austin en helpt bij een menselijke kettingbotsing op een roller derby. Ondertussen komt er een nieuwe paramedische kapitein, Tommy Vega, bij het team. Owen is herenigd met zijn ex en TK’s moeder Gwyneth, en hij krijgt een update over zijn kanker.