S1, A13: Er breken spannende tijden aan als Peters hoger beroep in behandeling wordt genomen, en Alicia een rijke cliënt moet verdedigen die misschien toch niet onschuldig is, ook al is hij vrijgesproken van de moord op zijn vrouw. Ondertussen neemt Diane maatregelen voor wanneer een gedetineerde die zij de cel in heeft gekregen binnenkort op vrije voeten komt.