S2, A10: Daniel en Alexis vechten door middel van een partijtje paintball uit wie de leiding krijgt over Meade Publications. Betty dwingt Henry mee te gaan dansen met Gio en Hilda, met rampzalige gevolgen. Amanda en Nick Pepper geven toe dat ze elkaar aantrekkelijk vinden. Wilhelmina onthult haar plan B: ze wil zich laten insemineren met een bevroren monster van Bradfords sperma.