Berucht
S1, A11: Wanneer Alicia Carla Browning, de vrouw van Glenn Child, bijstaat in haar echtscheidingszaak, ontdekt ze meer over Peters misstappen. Ondertussen krijgt Will het heel gezellig met Emily, de advocate van de tegenpartij in een zaak tegen Duke Rosco, een gevatte tv-commentator.