Glee Blame It On the Alcohol
S2, A14: Directeur Figgins wijst de leerlingen op het gevaar van alcohol voor minderjarigen en de Glee Club komt er zelf mee in aanraking. Mr Schuester en Coach Beiste zetten de bloemetjes buiten. Met de nummers: Don't You Want Me, Blame It, One Bourbon, One Scotch, One Beer en Tik Tok.