S4, A11: Bij Wills nieuwste zaak, die het kantoor miljoenen kan opleveren, moet Alicia reageren op de pogingen van Louis Canning om een getuigenis uit te stellen die cruciaal is voor Will. Ondertussen nemen Will en Diane het op tegen Clarke, en maakt een oude vijand Eli het leven zuur.