Agents of S.H.I.E.L.D. Bouncing Back
S3, A11: Coulson is vastberaden om naar Gideon Malick te gaan en een einde te maken aan HYDRA, voor eens en altijd. In de tussentijd ontmoeten Daisy en het team meer Inhumans die krachten hebben die ze nooit eerder hebben gezien.