Childish Things
S1, A10: Kara doet haar best om Winn te steunen wanneer zijn vader, de superschurk Toyman, ontsnapt uit de gevangenis en om onbekende redenen zijn zoon opzoekt. Cat biedt Lucy een baan aan bij CatCo en Alex vraagt Hank om zijn krachten te gebruiken om de plannen van Maxwell Lord te ontrafelen. HENRY CZERNY heeft een gastrol als Winslow Schott sr., alias Toyman.