Chirp
S2, A7: Claire en Haley hebben wat meidentijd terwijl ze ziek thuiszitten en Phil het druk heeft me de kwelling van een piepende rookmelder. Gloria en Manny's verrassingsbezoekje op Jays werk leidt tot hoofdpijn voor Jay, en Cameron wordt opgeslokt door alle lichten en camera's wanneer hij Lily achter Mitchells rug een reclame laat opnemen.