Controlefactor Lie to Me
S2, A3: Terwijl ze op vakantie zijn in Mexico, raken Cal en Emily betrokken bij een zaak over de verdwijning van een Amerikaanse vrouw. In Washington onderzoeken Foster en Cals rivaal Jack Rader (Marc Blucas) besmet bloed in de lokale ziekenhuizen.