S4, A20: Er breekt chaos uit in het hotel na de moordaanslag. Christina legt de laatste hand aan haar plan. Ondertussen voert de generaal zijn dreigement uit en wordt Michael gedwongen om te kiezen tussen het redden van Lincoln of Sara.