S5, A6: Gabriel overvalt Philip en Elizabeth met een bekendmaking en een vreselijk geheim uit Philips verleden. Stan en Aderholt lokken een vlieg naar hun web en Oleg en Ruslan zetten een val voor hun eerste verdachte.