The Walking Dead Days Gone Bye
S1, A1: Rick zoekt zijn familie nadat hij uit een coma is ontwaakt in een wereld die wordt geterroriseerd door zombies. Morgan en Duane, die hij onderweg ontmoet, helpen Rick zich aan te passen aan de nieuwe overlevingsregels.