S7, A2: Bosch en Edgar volgen een aanwijzing op in de brandstichtingszaak en komen bij Magic Castle terecht. Inspecteur Billets zorgt voor ophef in de politiegelederen. Nadat Chandlers nieuwe cliënt, Vincent Franzen, een nacht in de cel doorbrengt, komt hij met een 'grote vis' waardoor hij vrij zou moet kunnen komen.