De instemming
S4, A8: Louis raakt verstrikt in een lastige situatie als hij tegen Jessica liegt en haar vertelt dat hij haar pas voltooide horrorroman goed vindt. Wanneer ze hoort dat Kenny Rogers een bezoek brengt aan Cattleman's Ranch, staat Jessica erop dat Louis hem een exemplaar van haar boek geeft voor zijn agent, waardoor hij zich uiterst ongemakkelijk voelt. Eddie en zijn vrienden kopen een cd-carrousel voor 300 cd’s om al hun muziek af te spelen, maar Eddie denkt dat hij als enige de baas is en wordt een tiran.