Hannah Montana De liefde om los te laten
S4, A7: Miley en Lilly sluiten een deal om hun angsten te overwinnen: Lilly rijdt paard en Miley moet touwklimmen. Maar Lilly valt van Blue Jeans af, waardoor hij wegrent en door een slang gebeten wordt. Intussen vraagt Siena aan Jackson om haar lievelingsboek te lezen, en hij moet een ander soort angst overwinnen.