The Good Wife De rijke minderheid
S5, A21: Alicia staat een cliënt bij die een miljardendeal in gevaar heeft gebracht door zijn gewaagde uitlatingen in de media. Diane krijgt te maken met belangenverstrengeling wanneer zij en Louis Canning lijnrecht tegenover elkaar staan in een proces tegen een farmaceutisch bedrijf.