De ruiming
S2, A12: De hele SAMCRO-familie sluit zich op in het clubhuis als Jax en Clay zich voorbereiden op de strijd met de League. A.J. Weston ontdekt de waarheid over Ethan Zobelle’s zaken in Charming. Als ze toepast wat ze van Gemma geleerd heeft, verzekert Tara haar plek in het St. Thomas Hospital.